alcatrec
Legacy Member
Ik wil deze boxset verkopen omdat ik engelse boxset wil kopen. Deze boxset heeft enkel nederlandstalige ondertitles.
De DVD's zijn allen 1 keer bekeken en verkeren dus in nieuwstaat, evenals de doosjes en de verpakking.
1 minpuntje is dat een plastic stukje bovenaan de case van seizoen 1 is afgebroken. Dit was zo toen ik deze gekocht heb.
De DVD's zijn allen 1 keer bekeken en verkeren dus in nieuwstaat, evenals de doosjes en de verpakking.
1 minpuntje is dat een plastic stukje bovenaan de case van seizoen 1 is afgebroken. Dit was zo toen ik deze gekocht heb.


had dit allemaal is eerder gezegd. En ik maar €65 uitgeven 