XPlosiv
Legacy Member
Hey,
Had graag geweten hoeveel deze nog waard is: (specs onderaan de pagina)
Sony Vaio VGN-FW51ZF/H Azerty - Laptopshop.be
Zal in juli 2 jaar oud zijn denk ik. Echt nog in perfecte staat. heeft quasi nooit van mijn bureau geweest en bijna nooit op batterij gewerkt.
Thanks!
XPlosiv
Had graag geweten hoeveel deze nog waard is: (specs onderaan de pagina)
Sony Vaio VGN-FW51ZF/H Azerty - Laptopshop.be
Zal in juli 2 jaar oud zijn denk ik. Echt nog in perfecte staat. heeft quasi nooit van mijn bureau geweest en bijna nooit op batterij gewerkt.
Thanks!
XPlosiv
