Robain
Legacy Member
Beste,
Ik ben eens benieuwd hoeveel ik nog zou kunnen krijgen voor mijn mp3-speler.
Het gaat om een zwarte Sony NW-HD3 met een harde schijf van 20GB.
Het toestel verkeert in absolute nieuwstaat! Er is geen enkel krasje of beschadiging op te zien!! De batterij is nog in zeer goed staat, en gaat nog vlot 10-15 uur mee.
Alle specificaties zijn hier te vinden : http://www.mp3shop.nl/product/16042/sony-nw-hd3-20-gb-black.html
Hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen?? Factuur en alle toebehoren erbij, ongeveer 2.5 jaar oud.
Greetz,
Robin
Ik ben eens benieuwd hoeveel ik nog zou kunnen krijgen voor mijn mp3-speler.
Het gaat om een zwarte Sony NW-HD3 met een harde schijf van 20GB.
Het toestel verkeert in absolute nieuwstaat! Er is geen enkel krasje of beschadiging op te zien!! De batterij is nog in zeer goed staat, en gaat nog vlot 10-15 uur mee.
Alle specificaties zijn hier te vinden : http://www.mp3shop.nl/product/16042/sony-nw-hd3-20-gb-black.html
Hoeveel zou ik hiervoor kunnen krijgen?? Factuur en alle toebehoren erbij, ongeveer 2.5 jaar oud.
Greetz,
Robin
