barongizmo
Legacy Member
Dag iedereen,
Ik verkoop m'n sony NW-HD3 met een capaciteit van 20 GB.
Deze speler is ongeveer anderhalf jaar oud, en heeft sinds dien altijd probleemloos gewerkt.
Ik doe hem weg wegens de aankoop van een SE W950i, waar ook een degelijke mp3-speler inzit...
Wat krijg je allemaal?
De speler zelf
Lader voor netstroom
USB Kabel
Ongebruikte sony-oortjes (niet van die goedkope brol)
Walkman-hoesje
Doos
Handleiding
CD met programmatjes
De speler speelt mp3 en atrac3 af. Ik heb er een programmatje opstaan, waardoor je gewoon je mp3-files er kan opzetten, zonder extra software. Dit programma draait vanaf de speler zelf en is dus bruikbaar op iedere pc. Verder kan je sonicstage gebruiken, die sedert de laatste versie echt wel stabiel en snel werkt, om je muziekbestanden erop te zetten.
De nieuwprijs van dit toestel ligt vaak nog rond de 200-250 euro als je hem nog kan vinden. Ikzelf heb hem cadeau gehad, dus ik heb geen factuur. Maar de speler heeft in anderhalf jaar tijd nooit één keer gehaperd.
Er zijn lichte gebruikssproren op het toestel, maar geen ernstige krassen. gewoon wat kleine krasjes, die pas opvallen als je van dichtbij kijkt. Ook het scherm is quasi perfect.
Ik had gedacht aan een startprijs van 100 exclu, wat voor een kwaliteitsspeler niet teveel is.
Ophalen kan in Brugge.
Ik lever gratis aan huis in een straal van 15 km rond brugge centrum.
Post kan ook -> + 4.30 euro, goed verpakt uiteraard...
Foto's http://users.skynet.be/fa081693/albsony/
Nog vragen -> shoot!
Happy Bidding....
Staat ook op tons, kapaza en intermactivity
Ik verkoop m'n sony NW-HD3 met een capaciteit van 20 GB.
Deze speler is ongeveer anderhalf jaar oud, en heeft sinds dien altijd probleemloos gewerkt.
Ik doe hem weg wegens de aankoop van een SE W950i, waar ook een degelijke mp3-speler inzit...
Wat krijg je allemaal?
De speler zelf
Lader voor netstroom
USB Kabel
Ongebruikte sony-oortjes (niet van die goedkope brol)
Walkman-hoesje
Doos
Handleiding
CD met programmatjes
De speler speelt mp3 en atrac3 af. Ik heb er een programmatje opstaan, waardoor je gewoon je mp3-files er kan opzetten, zonder extra software. Dit programma draait vanaf de speler zelf en is dus bruikbaar op iedere pc. Verder kan je sonicstage gebruiken, die sedert de laatste versie echt wel stabiel en snel werkt, om je muziekbestanden erop te zetten.
De nieuwprijs van dit toestel ligt vaak nog rond de 200-250 euro als je hem nog kan vinden. Ikzelf heb hem cadeau gehad, dus ik heb geen factuur. Maar de speler heeft in anderhalf jaar tijd nooit één keer gehaperd.
Er zijn lichte gebruikssproren op het toestel, maar geen ernstige krassen. gewoon wat kleine krasjes, die pas opvallen als je van dichtbij kijkt. Ook het scherm is quasi perfect.
Ik had gedacht aan een startprijs van 100 exclu, wat voor een kwaliteitsspeler niet teveel is.
Ophalen kan in Brugge.
Ik lever gratis aan huis in een straal van 15 km rond brugge centrum.
Post kan ook -> + 4.30 euro, goed verpakt uiteraard...
Foto's http://users.skynet.be/fa081693/albsony/
Nog vragen -> shoot!
Happy Bidding....
Staat ook op tons, kapaza en intermactivity