Ik heb al mijn vorige tv's van bij iishop, goede winkel met een goede service achteraf.
Ze zijn zo goedkoop omdat ze maar een aantal modellen aanbieden, je kan er dus niet zomaar eender welk model bestellen. Ik vermoed dat ze een aantal modellen in een groot aantal aankopen.