=Slim=Shady=
Legacy Member
In augustus 2007 heb ik een Sony Ericsson S500i gekocht samen met een Memory Stick Micro 1Gb. Toen betaalde ik tegen de 300€, maar ik had graag eens geweten wat ik nu nog mag verwachten voor deze gsm als ik hem zou verkopen. Ik heb nog alle accessoires (oortjes, boekjes, doos, kabels...) en hij is nog in perfecte conditie (nergens krassen...). Iemand een idee?