Toestel is nog geen 2 maand oud.
Model met een rode achterkant en zwarte voorkant, 2 Gb mini-SD is bijgeleverd.
Ik heb nog iets van een 250 EUR betaald, maar ik heb begrepen van een maat dat ze ondertussen iets goedkoper zijn geworden (?).
Iemand hoeveel ik hiervoor kan vragen?