RevenGe.be
Legacy Member
Hej 
Kgebruik nu een Sony Ericsson Z520I (http://www.meilleurmobile.com/images/product/mobiles/324.jpg)
maar ga wrs een nieuwe kopen.
GSM Specs: http://www.portablegear.nl/reviews/SonyEricsson_Z520i.htm
Deze Z520I is 1 jaar 3 maanden oud; doos, boekje enal nog aanwezig; enkel de gebruikelijke sporen van in mn broek te zitten; geen krassen of deukjes ofzo; werkt nog perfect.
Iemand n richtprijsje ?
Heb er toen k em kocht 150€ voor betaald denkik !
Tnx

Kgebruik nu een Sony Ericsson Z520I (http://www.meilleurmobile.com/images/product/mobiles/324.jpg)
maar ga wrs een nieuwe kopen.
GSM Specs: http://www.portablegear.nl/reviews/SonyEricsson_Z520i.htm
Deze Z520I is 1 jaar 3 maanden oud; doos, boekje enal nog aanwezig; enkel de gebruikelijke sporen van in mn broek te zitten; geen krassen of deukjes ofzo; werkt nog perfect.
Iemand n richtprijsje ?
Heb er toen k em kocht 150€ voor betaald denkik !
Tnx