Archief - Schatting tweedehands PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

r1sthebest

Legacy Member
Hallo,
Ik ben van plan deze PC tweedehands te kopen. Wat zou die nog waard zijn?

Behuizing: Antec Two Hundred V2
Processor: intel i5 2400 3.1Ghz
Geheugen: Kingston DDR3 4GB 1333MHz 2x2GB
Grafisch: ASUS-EAH6870 1GB
HD: Western Digital SATA3 1TB Caviar Blue

Moederbord: ASUS P8p67 Le B3 Ddr3 Socket 1155 Intel® P67
Voeding: CORSAIR-GS600 600W GAMING SERIES PSU
DVD: Samsung SH-S222AB DVDRW DL SATA 22x Zwart
LOGITECH G500 Gaming Mouse 910-001262
LOGITECH 920-002482 Keyboard K120 Azerty
Logitech S120 Luidsprekers
MS windows 7 Home Premium OEM NL DVD 64bit SP1

XBOX360 controller

Scherm: Dell U2311H (23") DVI+VGA

Alles is 6 maand oud.
Ik zou er wel nog direct een M4 SSD willen insteken en een draadloze netwerkkaart. Het is niet echt om te gamen, maar meer voor dagelijks gebruik (internetten, muziek, films,...)

Alvast bedankt voor de hulp!

zwiep858

Legacy Member
r1sthebest zei:
Hallo,
Ik ben van plan deze PC tweedehands te kopen. Wat zou die nog waard zijn?

Behuizing: Antec Two Hundred V2
Processor: intel i5 2400 3.1Ghz
Geheugen: Kingston DDR3 4GB 1333MHz 2x2GB
Grafisch: ASUS-EAH6870 1GB
HD: Western Digital SATA3 1TB Caviar Blue

Moederbord: ASUS P8p67 Le B3 Ddr3 Socket 1155 Intel® P67
Voeding: CORSAIR-GS600 600W GAMING SERIES PSU
DVD: Samsung SH-S222AB DVDRW DL SATA 22x Zwart
LOGITECH G500 Gaming Mouse 910-001262
LOGITECH 920-002482 Keyboard K120 Azerty
Logitech S120 Luidsprekers
MS windows 7 Home Premium OEM NL DVD 64bit SP1

XBOX360 controller

Scherm: Dell U2311H (23") DVI+VGA

Alles is 6 maand oud.
Ik zou er wel nog direct een M4 SSD willen insteken en een draadloze netwerkkaart. Het is niet echt om te gamen, maar meer voor dagelijks gebruik (internetten, muziek, films,...)

Alvast bedankt voor de hulp!

850 Euro voor die pc is wel veel te veel hoor het is toch deze: Pc-intel i5 2400 + U2311H Dell scherm, Computers, Oost Vlaanderen | Kapaza

zwiep858

Legacy Member
r1sthebest zei:
Yep, deze is het. Maar wat is dan een "goede" prijs?

Ik zou deze pc niet kopen als ik van jou was, waarom koop je geen 'goedkope' nieuwe pc, dit is toch voldoende voor films, internetten, muziek. Als je er gaat op gamen dat is iets anders :p
Voorbeeld:

Montage van uw computer: Montage van uw computer
PC case: NZXT Source Elite 210 zwart zonder voeding
CPU: Intel Core i5 2400 Quad Core 3.1Ghz 6MB socket 1155
Motherboard: ASRock H67DE3 B3 socket 1155
Memory 1: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Harddisk 1: WD 500Gb Caviar Blue WD5000AAKX 16mb 7200rpm SATA3
Optical Drive 1: LG 24x GH24NS70 DVD-RW Dual Layer zwart SATA
Voeding: Corsair CX430W V2 Builder Series 430W voeding
Operating system: Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit OEM NL
totaal: €637.00

Edit trouwens: Deze setup is Nieuw 1074 Euro, Dan vind ik 850 euro toch veel geld hoor, deze is dan ook nog eens gekocht toen de HD's maar 50 euro waren dan is ie nieuw nog maar rond de 970 euro.

r1sthebest

Legacy Member
Ja dat klopt wel wat je schrijft, maar daar is er nog een monitor (Dell U2311H) bij en een klavier en muis. En als goede Belg kan ik wel nog iets van de prijs pietsen hoor ;)
Ik wil gewoon eens weten aan welke prijs ik een "deal" zou doen mocht ik die pc kopen?

zwiep858

Legacy Member
r1sthebest zei:
Ja dat klopt wel wat je schrijft, maar daar is er nog een monitor (Dell U2311H) bij en een klavier en muis. En als goede Belg kan ik wel nog iets van de prijs pietsen hoor ;)
Ik wil gewoon eens weten aan welke prijs ik een "deal" zou doen mocht ik die pc kopen?

Dat scherm toetsenbord en muis zat bij de prijs in en alles exact het zelfde.
site: ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan