na een paar maand niemeer op het forum te zitten ben ik niemeer mee met de 2ehands prijzen op het forum.
de kaart is van 17-11-2009 van azerty.nl(buiten garantie dus) nog in perfecte staat,de doos hebk niemeer maar hij zit wel in die doos die in de verpakking zit.
mvg