Ik zou graag eens willen weten wat je op dit moment nog voor deze kaart kan krijgen. Is in perfecte staat.
Het gaat over de Sapphire HD2900XT 512MB.
Ik gok zelf op iets van een 200 euro?
Standalone presteert deze nog altijd beter dan de 3870.
Mvg,
Techie