h.lecter
Legacy Member
Ik zou die willen verkopen of ruilen wegens te lang voor mijn nieuwe behuizing.
Is in perfecte staat met doos, alle toebehoren, en heeft weinig gedraaid.
het is de 2* 512Mb versie, en heeft de nieuwe Bios want hij is stil in Idle.
Alvast bedankt voor de prijsschatting, ik weet niet hoeveel dit nog waard is, maar de prestaties zijn nog best hoog.
Is in perfecte staat met doos, alle toebehoren, en heeft weinig gedraaid.
het is de 2* 512Mb versie, en heeft de nieuwe Bios want hij is stil in Idle.
Alvast bedankt voor de prijsschatting, ik weet niet hoeveel dit nog waard is, maar de prestaties zijn nog best hoog.