zero-tolerance
Legacy Member
We hebben nog een digitaal fototoestel van samsung type wb700 we overwegen deze weg te doen daar we toch steeds de canon 550d gebruiken . De samsung is van september 2011 is een 14,2 megapixel 18x zoom . Is eigenlijk gewoon enkele x getest geweest maar kan niet aan de kwaliteit van een 550d . Hij heeft 161€ gekost zonder tasje factuur is erbij hoeveel zouden we er nog voor krijgen na 4 maand ?