spaceflippie
Legacy Member
Hey,
midden juli 2010 heb ik een Samsung Wave en 16GB SD kaartje gekocht.
Wegens overstappen naar HTC 7 Trophy wil ik deze graag verkopen.
Nieuwprijs voor alles was 440 euro. Er staat nu een beta versie op van BADA 2.0.1.
Opneemtoets doet het niet meer, maar geloof me, die gebruik je niet.
Wat kan ik hier nog voor krijgen? Ik dacht toch minstens 200 euro voor de GSM en de SD kaart?
midden juli 2010 heb ik een Samsung Wave en 16GB SD kaartje gekocht.
Wegens overstappen naar HTC 7 Trophy wil ik deze graag verkopen.
Nieuwprijs voor alles was 440 euro. Er staat nu een beta versie op van BADA 2.0.1.
Opneemtoets doet het niet meer, maar geloof me, die gebruik je niet.
Wat kan ik hier nog voor krijgen? Ik dacht toch minstens 200 euro voor de GSM en de SD kaart?