paar dagen geleden net het zelfde gevraagd
mij hebben ze gezet max 75
in vergelijking met wat het aanbot van smartphones nu is is hij eigenlijk niets meer waard eh.
volgens mij krijgen we die nooit verkocht voor 75

beste deal zal zijn zoals ze mij aanrade: ga naar mobistarcenter daar loopt een promo dat je minimum €60 krijgt bij indragen van oude telefoon