Sean_John
Legacy Member
hey, ik heb hier deze televisie in mijn bezit gekregen, heeft amper 100 aangestaan.
hoeveel denken jullie dat ik hier nog voor zou krijgen, en zouden jullie mij, buiten 9lives natuurlijk, nog andere verkoopfora of websites kunnen geven waarop ik deze kan verkopen.
mvg
SeanJohn
hoeveel denken jullie dat ik hier nog voor zou krijgen, en zouden jullie mij, buiten 9lives natuurlijk, nog andere verkoopfora of websites kunnen geven waarop ik deze kan verkopen.
mvg
SeanJohn