carhartt^-
Legacy Member
Hey ppl,
ik vroeg me af hoeveel m'n gsm (samsung l760 blue navy edition) nog waard is moest ik hem nu verkopen? Nieuw aangekocht was het 217 euro in Phonehouse. Nu staat ie daar nog te koop voor 200 euro.
Hij's niet zo oud, alles is in zeer goede staat (van doos tot laatste plastiekske) en alles zit erbij (usb, adapter, memorystick van 1GB)
mvg,
ik vroeg me af hoeveel m'n gsm (samsung l760 blue navy edition) nog waard is moest ik hem nu verkopen? Nieuw aangekocht was het 217 euro in Phonehouse. Nu staat ie daar nog te koop voor 200 euro.
Hij's niet zo oud, alles is in zeer goede staat (van doos tot laatste plastiekske) en alles zit erbij (usb, adapter, memorystick van 1GB)
mvg,