wils
Legacy Member
Samsung galaxy S 8gb
aangekocht vorig jaar, 16/08/2010 bij F-mobile voor de prijs van 450 euro. garantie van 2 jaar
zeer goede staat, geen kapotte randen, scherm is nog perfect (van min 1 een plastiekje op gehad), altijd in tasje gezeten. op de achterkant de gebruikelijke maar niet opvallend gebruikssporen.
wat kan en mag ik hier nog voor vragen ?
mvg Martijn Wils
aangekocht vorig jaar, 16/08/2010 bij F-mobile voor de prijs van 450 euro. garantie van 2 jaar
zeer goede staat, geen kapotte randen, scherm is nog perfect (van min 1 een plastiekje op gehad), altijd in tasje gezeten. op de achterkant de gebruikelijke maar niet opvallend gebruikssporen.
wat kan en mag ik hier nog voor vragen ?
mvg Martijn Wils
