Shmet
Legacy Member
Hallo,
ik zet dit hier voor een maat die dat gevraagd heeft. Hij heeft 2 a 3 maanden geleden deze gsm gekocht voor 550 euro. Is dus in nieuwstaat. Hij doet hem weg, omdat hij een iphone 4 zal kopen.
Helaas weet hij de factuur nimeer liggen. Doos en kabels en oortjes zijn allemaal nog aanwezig. Ook zit er een lederen hoesje bij van samsung zelf voor deze gsm. twv 20 euro
Hoeveel kan men hier nog voor vragen ?
Mvg Shmet
ik zet dit hier voor een maat die dat gevraagd heeft. Hij heeft 2 a 3 maanden geleden deze gsm gekocht voor 550 euro. Is dus in nieuwstaat. Hij doet hem weg, omdat hij een iphone 4 zal kopen.
Helaas weet hij de factuur nimeer liggen. Doos en kabels en oortjes zijn allemaal nog aanwezig. Ook zit er een lederen hoesje bij van samsung zelf voor deze gsm. twv 20 euro
Hoeveel kan men hier nog voor vragen ?

Mvg Shmet
