michiel6661
Legacy Member
Halo, dus een vriend van me verkoopt zijn Samung Galaxy S PLUS omdat hij zich een Samsung Galaxy S II gaat aanschaffen. Ik wou deze normaal ook aanschaffen maar omdat ik al is bestolen ben van een gsm van 600 euro wil ik het toch wat lager houden. Hij vraagt er 300 euro voor. Maar ik ben er niet zeker van ofdat het wel een fair price is.
Wat info:
- 16 GB versie (zwart)
- Doos en alles wat erin zat erbij
- Aangeschaft in augustus 2011 dus nog 1,5jaar garantie (factuur erbij)
- Geen krassen, breuken,... (ook niet achterkant)
Bedankt!
Wat info:
- 16 GB versie (zwart)
- Doos en alles wat erin zat erbij
- Aangeschaft in augustus 2011 dus nog 1,5jaar garantie (factuur erbij)
- Geen krassen, breuken,... (ook niet achterkant)
Bedankt!