manushranz
Legacy Member
Mijn vriendin zou haar Samsung Galaxy s 16gb willen verkopen wegens te complex voor haar doeleinden (sms en bellen vooral)
De gsm is aangekocht op 30/09/2010.
Dus er is nog 1.5 jaar garantie..
De factuur krijg je erbij dus
De gsm is in nieuwstaat wegens de screenprotector en het hard silicon hoesje (dit krijg je er trouwens bij)
Alsook alle accesoires en de originele doos,en 8gb sd kaartje.
De gsm is aangekocht op 30/09/2010.
Dus er is nog 1.5 jaar garantie..
De factuur krijg je erbij dus

De gsm is in nieuwstaat wegens de screenprotector en het hard silicon hoesje (dit krijg je er trouwens bij)
Alsook alle accesoires en de originele doos,en 8gb sd kaartje.
