Petter
Legacy Member
Ik vroeg me af wat deze gsm nog waard is (Samsung galaxy apollo).
Is rond oktober vorig jaar gekocht, dus nog ruim een jaar garantie.
Heeft gebruikssporen aan de achterkant, en er is klein kapje uit langs de zijkant (valt totaal niet op), scherm is krasvrij. Zit ook sd-kaart van 4gig in.
Hoeveel kan ik daar nog voor vragen?
MVG
Is rond oktober vorig jaar gekocht, dus nog ruim een jaar garantie.
Heeft gebruikssporen aan de achterkant, en er is klein kapje uit langs de zijkant (valt totaal niet op), scherm is krasvrij. Zit ook sd-kaart van 4gig in.
Hoeveel kan ik daar nog voor vragen?
MVG