Jerryboy
Legacy Member
Ik ben er over aan't denken om mijn galaxy ace te verkopen.
Het is de witte versie, op het scherm geen enkel krasje enkel achteraan enkele minieme krasjes. 6 maand oud met factuur van coolblue, heb toen €329 betaald.
Ik zou de gsm verkopen (volledig met doosje, stroomadapter en usb kabel), 16Gb microsdkaartje erbij en een leder hoesje van valenta (twv €29 ook met factuur van coolblue).
De gsm heeft een upgrade gehad naar android gingerbread.
Wat kan ik hiervoor nog vragen?
Thx
Het is de witte versie, op het scherm geen enkel krasje enkel achteraan enkele minieme krasjes. 6 maand oud met factuur van coolblue, heb toen €329 betaald.
Ik zou de gsm verkopen (volledig met doosje, stroomadapter en usb kabel), 16Gb microsdkaartje erbij en een leder hoesje van valenta (twv €29 ook met factuur van coolblue).
De gsm heeft een upgrade gehad naar android gingerbread.
Wat kan ik hiervoor nog vragen?
Thx