Ik zou graag deze gsm verkopen, maar weet eigenlijk niet hoeveel er voor te vragen omdat er redelijk wat gebruikssporen opstaan..
het is een zeer goede gsm, maar heb men zinnen gezet op een nieuwe
de beide schermpjes zijn nog perfect, net zoals de software enz