n.t
Legacy Member
Wat zou ik nog kunnen krijgen voor mijn Samsung WS-32M166V TV?
32" (82cm dus), Vlakke beeldbuis, 100Hz, alles erop en eraan zoals het moet. Nog in PERFECTE staat, niet veel gespeeld (was tv op mijn kamer, en beneden staat een 47" te blinken..).
Garantie gaat wel al vervallen zijn (is zo'n 2.5 a 3 jaar oud), en het factuur is er niét bij. De origineel doos (die ongeveer even groot is als een huis) krijgt u der natuurlijk bij indien gewenst! De handleidingen, daar meot ik wel nog is achter zoeken.. NORMAAL gezien moet ik die ook nog wel ergens hebben liggen
fotootje:
32" (82cm dus), Vlakke beeldbuis, 100Hz, alles erop en eraan zoals het moet. Nog in PERFECTE staat, niet veel gespeeld (was tv op mijn kamer, en beneden staat een 47" te blinken..).
Garantie gaat wel al vervallen zijn (is zo'n 2.5 a 3 jaar oud), en het factuur is er niét bij. De origineel doos (die ongeveer even groot is als een huis) krijgt u der natuurlijk bij indien gewenst! De handleidingen, daar meot ik wel nog is achter zoeken.. NORMAAL gezien moet ik die ook nog wel ergens hebben liggen

fotootje: