bietebouwer
Legacy Member
Ik zou mijn Samsung 226CW willen verkopen.
Meer details op de website van Samsung.
Het scherm werd in november 2007 aangekocht, en is dus nog in garantie. Het is in perfecte staat, zonder dead of stuck pixels.
Nieuwprijs was toen €372,00. Enige suggestie wat ik hiervoor nog zou kunnen krijgen?
Alvast bedankt!
Meer details op de website van Samsung.
Het scherm werd in november 2007 aangekocht, en is dus nog in garantie. Het is in perfecte staat, zonder dead of stuck pixels.
Nieuwprijs was toen €372,00. Enige suggestie wat ik hiervoor nog zou kunnen krijgen?
Alvast bedankt!
