Flare'
Legacy Member
Yo,
ik heb hier een Saitek X45 joystick liggen die in absolute nieuwstaat is, misschien 2u mee gespeeld ofzo
Ik heb er 100€ zoiets voor betaald en vroeg mij af wat ik er nu nog voor zou kunnen krijgen. Verpakking / garantie is wel niet meer aanwezig, maar gezien de kwaliteit van de joystick zie ik niet in dat hij snel zou kapot gaan.
Greets
Flare
ik heb hier een Saitek X45 joystick liggen die in absolute nieuwstaat is, misschien 2u mee gespeeld ofzo

Ik heb er 100€ zoiets voor betaald en vroeg mij af wat ik er nu nog voor zou kunnen krijgen. Verpakking / garantie is wel niet meer aanwezig, maar gezien de kwaliteit van de joystick zie ik niet in dat hij snel zou kapot gaan.
Greets
Flare
Is proberen 