Davion
Legacy Member
1) Ten eerste een Router, USR999105, is aangekocht in april 2004.
Heeft altijd perfect gewerkt, is goed behandeld geweest, is perfect in orde, komt met alle kabels en CD-ROM nog
Het enige dat er aan is, is aan de adapter, die pinnekes die in de pries gaan, die zijn losgekomen, dus, ik heb die met warme lijm terug vastgemaakt, werkt goed.
Reden verkoop: Aankoop USR9113 modem/router En accespoint
2) Ten tweede een Nokia6600, wel in slechte staat, is redelijk zwaar bekraast, zijkant is eigenlijk kapot gebroken met nen schroevendraaier, voor de rest werkt die softwarematig nog en alle knoppen werken nog. Dunno mss voor een probeerprojectie van iemand ofzo ?
Graag een prijsschatting voor beide
mvg, Davion
Heeft altijd perfect gewerkt, is goed behandeld geweest, is perfect in orde, komt met alle kabels en CD-ROM nog

Het enige dat er aan is, is aan de adapter, die pinnekes die in de pries gaan, die zijn losgekomen, dus, ik heb die met warme lijm terug vastgemaakt, werkt goed.
Reden verkoop: Aankoop USR9113 modem/router En accespoint

2) Ten tweede een Nokia6600, wel in slechte staat, is redelijk zwaar bekraast, zijkant is eigenlijk kapot gebroken met nen schroevendraaier, voor de rest werkt die softwarematig nog en alle knoppen werken nog. Dunno mss voor een probeerprojectie van iemand ofzo ?
Graag een prijsschatting voor beide

mvg, Davion