coewem
Legacy Member
hallo iedereen , ik heb net een nieuwe NAS gekocht en heb dus ruimte teveel dus wil mijn raidbox verkopen + 4 schijven van 1TB erin WD10EARS
Raidbox is deze
Onnto DataTale RS-M4QO @ Azerty
gekocht nieuw voor 290 euro en is anderhalf jaar oud en schijven zijn even oud
esata usb , firewire
jbod , raid 0, 1, 5 en 10
heb geen idee wat ik moet vragen , schijven heb ik nieuw ongeveer een 100€ betaald per stuk
bedankt
Raidbox is deze
Onnto DataTale RS-M4QO @ Azerty
gekocht nieuw voor 290 euro en is anderhalf jaar oud en schijven zijn even oud
esata usb , firewire
jbod , raid 0, 1, 5 en 10
heb geen idee wat ik moet vragen , schijven heb ik nieuw ongeveer een 100€ betaald per stuk
bedankt
