dreweb
Legacy Member
graag eens weten wat dit hier nog waard is
ik gebuik hem nog zelden
is te groot voor in de zak.
betreft een qtek9000 smartphone
PXA270 - 530mhz processor
rom date maart2007
os: windows mobile 6.0 nederlands! (laatste nieuwe)
batterij nog in zeer goede staat, teostel zo goed als geen gebruiksporen
kompleet in doos
opties:
2GB mini SDkaart
lederenetui qtek9000 (origineel aangekocht)
houder qtek origineel 9000
oplader wagen + riemklip usb
thuislader
Bleutooth GPS muis (nieuwe staat)
navigatie:
Tomtom 6 europa
Miomap V3 2007 europa
verder nog veel extra software geinstalleert
alle cdroms meegeleverd (geen origineel)
ik gebuik hem nog zelden
is te groot voor in de zak.
betreft een qtek9000 smartphone
PXA270 - 530mhz processor
rom date maart2007
os: windows mobile 6.0 nederlands! (laatste nieuwe)
batterij nog in zeer goede staat, teostel zo goed als geen gebruiksporen
kompleet in doos
opties:
2GB mini SDkaart
lederenetui qtek9000 (origineel aangekocht)
houder qtek origineel 9000
oplader wagen + riemklip usb
thuislader
Bleutooth GPS muis (nieuwe staat)
navigatie:
Tomtom 6 europa
Miomap V3 2007 europa
verder nog veel extra software geinstalleert
alle cdroms meegeleverd (geen origineel)