Archief - [PSX] waarde van games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cooLopke

Legacy Member
Hallo allemaal

Ik zou graag willen weten, welke waarde deze games nog hebben.

Alundra 1 (UK manual + map)
Alundra 2
Breath of Fire III (box is damaged)
Breath of Fire IV
Bust A Groove
Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back (box has a scrape in front)
Crash Bandicoot 3: Warped
CTR: Crash Team Racing
Digimon
Final Fantasy Anthology (Final Fantasy IV + Final Fantasy V)
Final Fantasy IX
Final Fantasy Origins (Final Fantasy I + Final Fantasy II)
Final Fantasy VI
Final Fantasy VII (box has a scrape in front)
Final Fantasy VIII
Gex 3D: Enter The Gecko
Guardian's Crusade
Heart of Darkness (box is damaged)
Jersey Devil
Legend of Kartia
Legend of Legaia
Oddworld: Abe's Exoddus (box is damaged)
Oddworld: Abe's Oddysee (platinum)
Red Alert (platinum)
Spyro The Dragon (box is damaged)
Spyro The Dragon 2: Gateway to Glimmer
Star Ocean: The second story
Suikoden I
Suikoden II
Tekken 2 (box is damaged) (platinum)
Tekken 3 (box is damaged) (platinum)
The Legend of Dragoon
Wild Arms

-------------------

scrape = kras btw =)

Als er niks achter de game staat betekent dat de game nog in goede staat is.

Grtz

kaythar

Legacy Member
D'er zitten een aantal zeldzame games tussen. Die kan je best op Ebay zetten.

BiZi

Legacy Member
Mooie collectie, maar helaas is de PSX markt zo fucked als iets...

Voor je FF games zal je altijd nog wat krijgen, de andere RPG's hangt van dag tot dag af. De ene dag gaan ze niets, de andere dag krijg je er een mooi bedrag voor.

Ik raad aan om de RPGs in het buiteland te verkopen, ebay.co.uk / ebay.de . Hier in België zal het hoogstwaarschijnlijk miserie zijn + alle Walen verwachten hun games in het Frans.

Games à la crash bandicoot & spyro kunnen ook nog iets opbrengen (5a10 euro).

Als je er snel van af wil, kan je best in lotvorm verkopen.

Mvg

Duc1n0

Legacy Member
Suikoden I
Suikoden II

die twee alleen al gaan u een +- 100 euro opleveren

cooLopke

Legacy Member
Cool wist ik niet dat Suikoden zoveel waard was =). Bedankt!

Yurf

Legacy Member
Die Legend of Dragoon is ook één van de zeldzamere PSX-games in de aard van Suikoden I & II. Ikzou die 3 games alleszins bijhouden, want die zal je wss niet snel goedkoop terugvinden (zeker die Suikodens niet). Ook die Breath of Fire III & IV en Star Ocean vind je niet gemakkelijk.

cooLopke

Legacy Member
Ok is goed, bedankt. Maar ik dacht ook aan Legend of Legaia, is deze ook niet zeldzaam? Als ik op ebay zoek staat die toch voor 30 EUR aangeprijst, de PAL versie dan toch.

Als er nog iemand zeldzame games in mijn lijst ziet, zeg het dan.

Bedankt voor alle reacties tot nu toe.

Yurf

Legacy Member
Legend of Legaia is ook redelijk zeldzaam, maar niet zo zeldzaam als de Suikodens en Legend of Dragoon. :) Hij is dus iets minder waard. Ik denk dat je 'm voor zo'n 20 euro wel kwijt kan (gezien de voltooide aanbiedingen op eBay). Hij is wat minder waard omdat de naam ervan niet zo bekend is. :)

hey69

Legacy Member
spyro 2 ben ik wel kandidaat :) . Mn 3 jarige thuis is verzot op de eerste

kaythar

Legacy Member
Hallo

Laat maar iets weten als je die games mocht verkopen. Ik ben er wel in een paar geïnteresseerd ;-)

Stimpy

Legacy Member
heart of darkness hoeveel vraagt ge daarvoor ? (uit nostalgische redenen want echt legendarisch was da spel ni dacht ik :p )
en hoeveel voor FF reeks mss?

cooLopke

Legacy Member
Sorry, maar ik verkoop de spellen nog niet, ik was gewoon benieuwd wat ik voor de spellen kon krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan