Archief - PSX Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alexat

Legacy Member
Hoeveel zijn de gemiddelde PSX spellen nog waard?
Want op sommige sites verkoopt iedereen alles voor €2,
op een andere dan weer €15. Ik weet ook wel dat het aan het spel ligt
maar het gemiddelde?
En zit er iets speciaals in mijn verzameling?

*Cool boarders 4
*Spyro : Year of the Dragon (Platinum) (verkocht)
*Lucky Luke
*Harry Potter en de Geheime Kamer
*True Pinball (Platinum) (verkocht)
*Fifa 2001
*Driver (Platinum)
*Disney's Keizer Kuzco (Platinum) (verkocht)
*Digimon World
*Blade
*EA Sports : Supercross
*Disney/Pixar Monster en co. Schrik Eiland
*Tomb Raider III
*Spider-man 2 enter: electro (Platinum)
*Ridge Racer Type 4
*Stuart Little 2
*Speed Freaks
*Formula One 2000
*Syphon Filter 3
*Fifa Football 2003

Mvg

Yurf

Legacy Member
Deze prijzen zijn de prijzen die ik regelmatig op eBay zie. Het kan zijn dat je meer of minder ervoor zal krijgen. Op dit forum heeft men de neiging om onder deze prijzen te bieden. Je moet er ook rekening mee houden dat mensen de verzendingskosten ook in rekening nemen. Ik heb de verkochte spellen eruit gelaten.

*Cool boarders 4 - 5
*Lucky Luke - 5 à 7,5
*Harry Potter en de Geheime Kamer - 5 à 7,5
*Fifa 2001 - 2,5
*Driver (Platinum) - 5
*Digimon World - 5
*Blade - 5
*EA Sports : Supercross - 5
*Disney/Pixar Monster en co. Schrik Eiland - 7,5
*Tomb Raider III - 7,5
*Spider-man 2 enter: electro (Platinum) - 5
*Ridge Racer Type 4 - 5 à 7,5
*Stuart Little 2 - 5 à 7,5
*Speed Freaks - 5
*Formula One 2000 - 2,5
*Syphon Filter 3 - 5 à 7,5
*Fifa Football 2003 - 2,5

Je moet gewoon redeneren dat kinder- en Disneyspellen het op eBay vrij goed doen, net zoals bekende reeksen (Syphon Filter, Tomb Raider, ...).

-Draco-

Legacy Member
terwijl je beter bent met spellen als fifa 1901 etc in de game mania binnen te doen omdat je die anders nooit verkocht krijgt.

Alexat

Legacy Member
Heb jij een idee hoeveel je in de Game Mania daar voor krijgt ?

Yurf

Legacy Member
Alexat zei:
Heb jij een idee hoeveel je in de Game Mania daar voor krijgt ?

Ik gok dat ze nu nog zo'n 2,5 euro geven voor PSX-games. Als je sportgames echt niet kwijtgeraakt, moet je es in één lot verkopen op eBay. ;) Je krijgt niet veel, maar je bent ze tenminste kwijt dan.

Alexat

Legacy Member
merci, ik zal es bij de game mania binnenspringen om het te vragen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan