Antwerpstam
Legacy Member
Ik ben mijn PSP een beetje beu, vandaar dat ik hem hier eens laat schatten.
Het is dus de eerste versie, zwarte PSP GIGApack (ongeveer 1,5 jaar oud) geen enkele kras of luie pixels. Eveneens beschermfolie om het scherm vanaf het begin.
PSP heeft heel de tijd in de beschermhoes gezeten.
Buiten de standaard accesoires heb ik nog:
- Geheugenkaart van 2GB i.p.v. 1GB
- Autolader
- PSP case (blauw)
- Logitecs Stereo Station (prachtig geluid)
- 15 games
- 14 UMD films
Het is dus de eerste versie, zwarte PSP GIGApack (ongeveer 1,5 jaar oud) geen enkele kras of luie pixels. Eveneens beschermfolie om het scherm vanaf het begin.
PSP heeft heel de tijd in de beschermhoes gezeten.
Buiten de standaard accesoires heb ik nog:
- Geheugenkaart van 2GB i.p.v. 1GB
- Autolader
- PSP case (blauw)
- Logitecs Stereo Station (prachtig geluid)
- 15 games
- 14 UMD films
