Takai
Legacy Member
Hoi,
Ik zou mijn Playstation 3 willen verkopen omdat ik er eigenlijk niet meer op speel.
Een dikke 6 maand geleden heb ik hem zelf 2de hands gekocht en toen was hij ook ongeveer 6 maand oud. (factuur en garantiebewijs nog niet direct gevonden maar daar maak ik werk van en dan geef ik exacte datum)
Hij is maximum anderhalf jaar oud en is gekocht in Antwerpen
Playstation Slim 3 160GB
2 dual shock controllers
1 band hero drumstel
1 band hero guitar
1 Guitar Hero: Warriors of Rock gitaar
2 microfonen
1 DJ Hero draaiset
12 games:
-DJ Hero 2
-Guitar Hero: Warriors of Rock
-Guitar Hero: World Tour
-Band Hero
-Lego Rockband
-LittheBigPlanet: Game of the Year Edition
-Prototype
-Need For Speed: Undercover
-Red Dead Redemption
-inFamous: Special Edition
-Battlefield: bad Company
-Grand Theft Auto IV
(alle games zitten in hun doosje en van Warriors of Rock en DJ Hero heb ik de grote doos ook nog)
Er is fysisch niets aan te zien, geen kras of niets. Alleen de originele controller heeft hier en daar slijtage aan het rubber, maar werkt nog perfect, er is nog een 2de nieuwe controller bij.
Dus hoeveel zou dit ongeveer waard zijn?
Ik zou mijn Playstation 3 willen verkopen omdat ik er eigenlijk niet meer op speel.
Een dikke 6 maand geleden heb ik hem zelf 2de hands gekocht en toen was hij ook ongeveer 6 maand oud. (factuur en garantiebewijs nog niet direct gevonden maar daar maak ik werk van en dan geef ik exacte datum)
Hij is maximum anderhalf jaar oud en is gekocht in Antwerpen
Playstation Slim 3 160GB
2 dual shock controllers
1 band hero drumstel
1 band hero guitar
1 Guitar Hero: Warriors of Rock gitaar
2 microfonen
1 DJ Hero draaiset
12 games:
-DJ Hero 2
-Guitar Hero: Warriors of Rock
-Guitar Hero: World Tour
-Band Hero
-Lego Rockband
-LittheBigPlanet: Game of the Year Edition
-Prototype
-Need For Speed: Undercover
-Red Dead Redemption
-inFamous: Special Edition
-Battlefield: bad Company
-Grand Theft Auto IV
(alle games zitten in hun doosje en van Warriors of Rock en DJ Hero heb ik de grote doos ook nog)
Er is fysisch niets aan te zien, geen kras of niets. Alleen de originele controller heeft hier en daar slijtage aan het rubber, maar werkt nog perfect, er is nog een 2de nieuwe controller bij.
Dus hoeveel zou dit ongeveer waard zijn?
