Archief - PS2 + 23 Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

drieskeuh

Legacy Member
Prijsschatting:

PS2 + 2 Sony DualShock controllers + 2memcards (8mb)
Games:
Fifa06
GTA3
GTA vice city
GTA San Andreas
Sly Raccoon
Gran Turismo 4
Killzone
Need For speed Most Wanted
Need For Speed Underground
Driv3r
Tony Hawk Pro Skater 4
World of Outlaws sprint cars
Mercenaries
The godfather
Athens 2004
DTM race driver 3
Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Platinum games:
Gran Turismo 3 A-spec
Pro Evolution Soccer 4
SSX 3
Stuntman
This is Football 2003
Burnout 2

Kzou wel eens willen weten hoeveel ik hiervoor zou kunnen krijgen (eventueel Games apart)

Dennoman

Legacy Member
In pakketprijs moet ge voor PS2-games nooit rekenen op meer dan €8 per stuk, vooral aangezien de meeste van uw games in veel winkels aan ten hoogste €15 nieuw en sealed te krijgen zijn, dus ik ga zeggen €7 per game max.
Dat is voor de non-platinums, platinums zijn misschien nog 5 euro per stuk waard, vooral vrij oude zoals die jij hebt staan. Dat maakt dus:
- €30 voor de platinum games
- €120 voor de non-platinum games
- De PS2 hangt van het model af, een slimline zal nog iets van een €75-80 waard zijn, een dikke zwarte bak... €50-55, ongeveer zoals een Xbox, iets minder.

Dus ik zou zeggen: alles tesamen €200 als het een oude PS2 is en €225 indien slimline.
Op hardwareprijzen moet ge niet tellen in zo'n pakketten, geld dat ge nog voor controllers krijgt als ge ze erbij geeft is eigenlijk verwaarloosbaar.

drieskeuh

Legacy Member
ok thx, kheb het ondertussen al op kapaza en 2dehands gezet voor 225€ (wel het dikke model). Ik had horen zeggen dat ze op zulke sites toch iets meer geven dan zoals hier op het forum.

Dennoman

Legacy Member
Daar zou je er idd meer voor moeten krijgen. Succes ermee in ieder geval :)

drieskeuh

Legacy Member
kheb al meteen ene die engels spreekt. Niet op antwoorden :)

copkilleR-

Legacy Member
ik denk ongeveer een dikke 275€ alles tesamen, aangezien dat er veel spellekes bijzijn, waaronder een paar goeie!

drieskeuh

Legacy Member
Als jij dat ervoor wilt geven, dan ist direct verkocht! Kheb trouwens nog 2 extra games erbij die eigenlijk van mijn zus zijn en een strategy guide van driv3r, maar dit gewoon terzijde :p

copkilleR-

Legacy Member
nee dank u, ik schat alleen maar + ik heb meest van de bovenbenoemde spellen

drieskeuh

Legacy Member
en denk je echt dat ze daarvoor zoveel willen geven, want daar bieden ze niet over de 150€ ofzo :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan