Kijk vent, ik heb persoonlijk gebeld naar de bewuste winkel, waar de vriendelijke dame me wist te vertellen dat het pakket bestond uit een bruine doos met motorola derop.
Dit nog VOOR ikzelf kon zeggen hoe het pakket eruit zag.
Het zou kunnen dat de code niet klopte dan is dit idd de fout van kiala.
Ik heb je dit duidelijk door gemailed, dat het een bruine doos was met motorola derop.
Dus als je daar naar zou gevraagd hebben, ging je het pakket overduidelijk in handen gekregen hebben.
Dus kom aub niet langer af van "het pakket lag er niet", het lag er weldegelijk.
Dan zou de verzendstatus ook al niet kunnen kloppen,aangezien het pakket 14dagen de status "afgeleverd in kiala punt" had.
Derbij,nog voor ge de kaart in handen had, zet ge een prijsschatting-topic neer, wat zou impliceren dat je niet langer interesse had.
Ik had het al kunnen weten toen ik je i-trader las, dat het een tijd zou duren, toch heb ik je het voordeel van de twijfel gegeven.
Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, passé is passé.