ThE_RuThLeSs
Legacy Member
Ik ga heel misschien mijn WII-console verkopen omdat ik er te weinig gebruik van maak.
De WII is net een jaar oud geworden weinig gebruikt.
wat zit er in :
3* controllers
2* nunchucks
12 * games
1* wifi max adapter
games
------
Excite truck
WII sports
Wing island
mario party 8
mario strikers charged football
monster 4*4 world circuit
warioware smoth moves
bust a move
call of duty 3
wii play
redsteel
farcry vengeance
hoeveel schatten jullie dat heel dit pakket samen waard is ?
De WII is net een jaar oud geworden weinig gebruikt.
wat zit er in :
3* controllers
2* nunchucks
12 * games
1* wifi max adapter
games
------
Excite truck
WII sports
Wing island
mario party 8
mario strikers charged football
monster 4*4 world circuit
warioware smoth moves
bust a move
call of duty 3
wii play
redsteel
farcry vengeance
hoeveel schatten jullie dat heel dit pakket samen waard is ?