wimke1971
Legacy Member
Wat zou JIJ daarvoor nog geven???
computer te koop (zie hier wat erin zit) Met scherm 22 inch w2207
1 Aopen H600B(zwart)kist
1 Abit AB9 moederboard
1 Intel Core2Duo E6700 2.67Ghz
1 Patriot Dual Channel DDR2 2x1024Mb PC-6400 800Mhz
1 XFX GF 8800 GTS 640MB DDR3 xxx
1 Seagate 320GB SATAII
1 Diskdrive 1.44 Mb
1 NEC AD5170 Dual Layer DVD-RW met Lightscribe
1 Windows Vista Home Premium
1 Antec True Power II-550P EC
Winkel prijs Betaald 1630 Euro op 28 Juni 2007 (Met Factuur als bewijs)
En 22 inch HP w2207 betaald 365 euro te samen 1995 euro
computer te koop (zie hier wat erin zit) Met scherm 22 inch w2207
1 Aopen H600B(zwart)kist
1 Abit AB9 moederboard
1 Intel Core2Duo E6700 2.67Ghz
1 Patriot Dual Channel DDR2 2x1024Mb PC-6400 800Mhz
1 XFX GF 8800 GTS 640MB DDR3 xxx
1 Seagate 320GB SATAII
1 Diskdrive 1.44 Mb
1 NEC AD5170 Dual Layer DVD-RW met Lightscribe
1 Windows Vista Home Premium
1 Antec True Power II-550P EC
Winkel prijs Betaald 1630 Euro op 28 Juni 2007 (Met Factuur als bewijs)
En 22 inch HP w2207 betaald 365 euro te samen 1995 euro