gerre5
Legacy Member
Het gaat om deze power mac:
http://upload.wikimedia.org/wikiped...ero_left.jpg/200px-Power_Mac_G5_hero_left.jpg
Model: late 2005
Processor: Quad 2.5Ghz PowerPC 970MP
Videokaart: GeForce 7800 GT
Hdd: 500GB opslag
Geheugen: 6.5GB DDR2 SDRAM
Mac os x 10.4 Tiger
Kan het misschien nog upgraden naar leopard als dat een meerwaarde geeft
http://upload.wikimedia.org/wikiped...ero_left.jpg/200px-Power_Mac_G5_hero_left.jpg
Model: late 2005
Processor: Quad 2.5Ghz PowerPC 970MP
Videokaart: GeForce 7800 GT
Hdd: 500GB opslag
Geheugen: 6.5GB DDR2 SDRAM
Mac os x 10.4 Tiger
Kan het misschien nog upgraden naar leopard als dat een meerwaarde geeft

