glennputs
Legacy Member
Hoeveel zou ik nog ongeveer voor deze pc kunnen krijgen?
Pc is van eind november 2006.
Alle producten hebben nog ongeveer 1 a 2 jaar garantie,behalve het moederbord nog 9 jaar en ram levenslang.
Ik heb alle dozen, rekeningen en garantiebewijzen nog.
Prijs bij aankoop staat achter het product.
case: Recom Zenith (65,-)
voeding: Zalman ZM460B-APS 460 Watt (86,-)
moederbord: EVGA 680I SLI (264,-)
processor: Intel E6600 met Thermaltake Blue Orb 2 en stock cooler heb ik ook nog (294,-) en blue orb 2 ( 26,-)
grafische kaart: XFX Nvidia 8800GTX 768mb (573,-)
geheugen: 2 x Corsair TWIN2X2048-6400C4, totaal 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, (275,-)
harde schijf: 2 x Western Digital SE16 320GB (96,-) en 2de (76,-)
dvd-rw: 2 x Samsung SH-182M 18X DVD write Duallayer en lightscribe (65,-)
extra:
Sunbeam CCFL Kit Dual, Blauw, 30 cm, (6.5,-)
TEAC 3,5 diskettestation + 7-in-1 Cardreader (23,-)
Sunbeam Chameleon (15,-)
Sunbeam LED Case Feet (8.6,-)
Akasa Fan Filter, 120 mm (2.5,-)
Moederbord is nog ongeveer 40-50 dagen in te ruilen voor een EVGA 780I SLI.
Pc is van eind november 2006.
Alle producten hebben nog ongeveer 1 a 2 jaar garantie,behalve het moederbord nog 9 jaar en ram levenslang.
Ik heb alle dozen, rekeningen en garantiebewijzen nog.
Prijs bij aankoop staat achter het product.
case: Recom Zenith (65,-)
voeding: Zalman ZM460B-APS 460 Watt (86,-)
moederbord: EVGA 680I SLI (264,-)
processor: Intel E6600 met Thermaltake Blue Orb 2 en stock cooler heb ik ook nog (294,-) en blue orb 2 ( 26,-)
grafische kaart: XFX Nvidia 8800GTX 768mb (573,-)
geheugen: 2 x Corsair TWIN2X2048-6400C4, totaal 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, (275,-)
harde schijf: 2 x Western Digital SE16 320GB (96,-) en 2de (76,-)
dvd-rw: 2 x Samsung SH-182M 18X DVD write Duallayer en lightscribe (65,-)
extra:
Sunbeam CCFL Kit Dual, Blauw, 30 cm, (6.5,-)
TEAC 3,5 diskettestation + 7-in-1 Cardreader (23,-)
Sunbeam Chameleon (15,-)
Sunbeam LED Case Feet (8.6,-)
Akasa Fan Filter, 120 mm (2.5,-)
Moederbord is nog ongeveer 40-50 dagen in te ruilen voor een EVGA 780I SLI.
!
.
.
. Als je wil kunnen we nog wel even verder in discussie gaan ...
.
maar kon het niet laten