Reservoir_Dog
Legacy Member
Hallo,
Wat kan ik nog krijgen voor een macbook pro, zo goed als ongebruikt in doos/
Betreft een early 2011, met snow leopard, en lion op dvd erbij.
Specs;
Core I7 2.2 ghz
4 gig DDR3
750 gig HD
Intel HD 3000
ATI Radeon 6750M met 1 gig ram
Thunderbolt....
en de rest....
Zoals jullie zien betreft het het topmodel van de Early 2011 versie, nieuw 2200 euro.
Mvg
Wat kan ik nog krijgen voor een macbook pro, zo goed als ongebruikt in doos/
Betreft een early 2011, met snow leopard, en lion op dvd erbij.
Specs;
Core I7 2.2 ghz
4 gig DDR3
750 gig HD
Intel HD 3000
ATI Radeon 6750M met 1 gig ram
Thunderbolt....
en de rest....
Zoals jullie zien betreft het het topmodel van de Early 2011 versie, nieuw 2200 euro.
Mvg