ZantoXX
Legacy Member
Hallo,
Wat zou mijn laptop nog waard zijn? Het betreft een HP dv3630eb
13,3" scherm
cpu p8600 2,4 ghz
gpu geforce 9300m gs
4 gb Ram
400gb HD
Geen zichtbare krassen of schade
Laptop is nu 2 jaar oud, ik had een 3 jarig garantie pakket erbij genomen dus er is nog 1 jaar garantie op.
Batterij is ook recent vernieuwd.
Nieuwprijs was 1300
link: http://www.laptopshop.be/product/64607/hp-pavilion-dv3630eb-azerty.html
Grtzz
Wat zou mijn laptop nog waard zijn? Het betreft een HP dv3630eb
13,3" scherm
cpu p8600 2,4 ghz
gpu geforce 9300m gs
4 gb Ram
400gb HD
Geen zichtbare krassen of schade
Laptop is nu 2 jaar oud, ik had een 3 jarig garantie pakket erbij genomen dus er is nog 1 jaar garantie op.
Batterij is ook recent vernieuwd.
Nieuwprijs was 1300
link: http://www.laptopshop.be/product/64607/hp-pavilion-dv3630eb-azerty.html
Grtzz