Archief - [prijsschatting] desktop-pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maartenvc

Legacy Member
iemand die een prijs wilt schatten ?

Omdat ik een geheel niewe desktop wil aankopen, verkoop ik mijn oude game-pc.
Liefst in zijn geheel te verkopen aan 1 persoon die een volledige desktop-pc voor thuisgebruik wilt.
Eventueel kunnen externe onderdelen apart worden verkocht: scherm, toetsenbord+muis, boxen.
Windows en drivers installeren en upgraden wil ik eventueel voor U doen.

kast--------------Case QF50A Black
stroom------------Coolermaster Extreme Power 430W
cooling------------Coolermaster Casefan 8cm
processor---------AMD athlon XP 2800+ Boxed 2,2Ghz Barton
moederbord-------ASUS A7N8X-X DDR400 AGP8x Audio USB2.0
grafische kaart----Peak ATI Radeon 9600 Pro 256MB DDR AGP
cooling vga--------Spire VGA chipset cooling 6000rpm 23Dba
geluidskaart-------Creative Labs SB Live 5.1 PCI
harde schijf--------Maxtor 80GB 8MB 7200rpm IDE
geheugen---------Take MS DDR 512MB PC3200 + Corsair DDR 512MB PC3200
DVDRW------------NEC 3520 DVDRW 16x Black
floppy-------------Floppy Drive 1,44 Black
CDRW-------------Aopen Chameleon CDRW 52/32/52 Retail Black

scherm------------iiyama 15" inch ProLite E380S Black 1024*768
muis---------------Microsoft Wireless Laser Mouse 6000
toetsenbord--------Microsoft Wireless Comfort Keyboard Azerty
boxen--------------Creative Inspire 2.1 P380

systeem-----------Microsoft Windows XP + geinstalleerd en geupgraded naar SP2
drivers-------------hardware drivers + geinstalleerd en geupgraded

aankoop origineel in 2004 bij Forcom: 1370€
geschatte prijs nu voor het geheel en installatie: ?€

kibo

Legacy Member
kast--------------Case QF50A Black 25€
stroom------------Coolermaster Extreme Power 430W 25€
cooling------------Coolermaster Casefan 8cm 3€
processor---------AMD athlon XP 2800+ Boxed 2,2Ghz Barton 20€
moederbord-------ASUS A7N8X-X DDR400 AGP8x Audio USB2.0 20€
grafische kaart----Peak ATI Radeon 9600 Pro 256MB DDR AGP 20€
cooling vga--------Spire VGA chipset cooling 6000rpm 23Dba
geluidskaart-------Creative Labs SB Live 5.1 PCI 5€
harde schijf--------Maxtor 80GB 8MB 7200rpm IDE 15€
geheugen---------Take MS DDR 512MB PC3200 + Corsair DDR 512MB PC3200 35€
DVDRW------------NEC 3520 DVDRW 16x Black 15€
floppy-------------Floppy Drive 1,44 Black 5€
CDRW-------------Aopen Chameleon CDRW 52/32/52 Retail Black 5€

scherm------------iiyama 15" inch ProLite E380S Black 1024*768 50€
muis---------------Microsoft Wireless Laser Mouse 6000 ?
toetsenbord--------Microsoft Wireless Comfort Keyboard ?Azerty
boxen--------------Creative Inspire 2.1 P380 ?

systeem-----------Microsoft Windows XP + geinstalleerd en geupgraded naar SP2 45€
drivers-------------hardware drivers + geinstalleerd en geupgraded ....service :lol:


Alles is zeer mooi omschreven,
maar het blijft een "verouderd" systeem
voor alles rond de 250€

maartenvc

Legacy Member
mja tis toch iets, wel gene vette moja, tis al vree oud idd
ik zal 250€ vrage voor de hele hardware.
en 100€ extra voor WindowsXP en volledige installatie/service (dat zulle ze er waarschijnlijk toch ni voor wille betalen, dan heb ik een windowsXP voor men nieuwe pc al en anders is't een nuloperatie met véél tijdverlies en extreem goeie service voor een prijsje welteverstaan ^^)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan