BETA911
Legacy Member
Hey,
Ik vroeg me af wat ik nog zou kunnen krijgen voor men X6800 ?
Hij is een jaartje oud, ik heb de bon er niet meer van.
Wel heb ik de koeler, de doos en de cpu zelf. Mss garantie (3 jaar) via Intel zelf ???
Hij heeft als batch : L632A374 ...
Ik heb geen flauw idee wat deze nog waard zou kunnen zijn, daarbij dit topic.
Bedankt alvast...
Ik vroeg me af wat ik nog zou kunnen krijgen voor men X6800 ?
Hij is een jaartje oud, ik heb de bon er niet meer van.
Wel heb ik de koeler, de doos en de cpu zelf. Mss garantie (3 jaar) via Intel zelf ???
Hij heeft als batch : L632A374 ...
Ik heb geen flauw idee wat deze nog waard zou kunnen zijn, daarbij dit topic.
Bedankt alvast...