Archief - Prijschatting PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sk1985

Legacy Member
Hallo iedereen,

Ik denk eraan om mijn PC te verkopen omdat ik voor mijn studies een laptop nodig heb.
Hieronder heb ik de specificaties geplaatst. Zouden jullie me een realistische schatting
kunnen geven van mijn pc? Indien mogelijk, graag ook van de stukken afzonderlijk.
Ik zou mijn pc hierna op het forum willen verkopen, op zijn geheel of de stukken afzonderlijk.
Jullie zouden me er in ieder geval een enorme dienst mee bewijzen.

  • AMD Athlon64 3500+ (Socket 939) Boxed 512 KB
  • ASUS A8N-SLI Deluxe AMD nvidianForce4SLI HT1000 K8 (939) 4 x DDR400 no-vga 2xPCI-E16x dualglan
  • ASUS Extreme N7800 GTX TOP (VGA pci-e16x nVidia GF7800GTX 256 MB DDR3 )
  • Seagate Barracuda 7200.7 200 GB SATA NCQ 8 MB
  • BenQ DVD +/- RW DW1640 Pro Dual Layer Black
  • BenQ DVD-Rom 16x50x(1650) Black
  • Arctic Silentium T1 350W case
  • 1 GB DDR-SDRAM (2x512MB)

Mijn PC is 1 jaar en 10 maanden oud. Draait vlot games als CS:Source, Quake 4 etc.
Gebruik mijn pc vooral voor office toepassingen, bekijken van dvd 's en occasioneel wat gaming.

Vriendelijke groeten,

sk1985

sk1985

Legacy Member
Niemand heeft een paar minuutjes tijd op een regenachtige woensdagnamiddag? :)
Ik zou mijn pc graag één van de volgende dagen verkopen, vandaar dat ik jullie advies kan gebruiken.

sk1985

Legacy Member
Iemand een idee?
Ik zou ze graag eerstdaags te koop aanbieden op het forum.
Ik ken de originele prijzen nog wel, alsook de huidige prijzen, maar had graag een prijsschatting van kenners gehad.:$

PsYmon

Legacy Member
AMD Athlon64 3500+ (Socket 939) Boxed 512 KB - 35
ASUS A8N-SLI Deluxe - 60
ASUS Extreme N7800 GTX TOP - 100
Seagate Barracuda 7200.7 200 GB SATA NCQ 8 MB - 30
BenQ DVD +/- RW DW1640 Pro Dual Layer Black - 20
BenQ DVD-Rom 16x50x(1650) Black - 10
Arctic Silentium T1 350W case - 50
1 GB DDR-SDRAM (2x512MB) - 40

Dit zijn haalbare prijzen, kan eventueel een klein tikkeltje hoger liggen, hangt af van dag tot dag :)

sk1985

Legacy Member
Bedankt voor de schatting.
Aanvullende schattingen zijn nog steeds welkom.
Ik was ook vergeten dat ik nog een LG Flatron F900B 19" monitor heb bij dit systeem. Iemand die weet wat dit nog waard is? Monitor is in perfecte staat.

Groetjes,

Sammy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan