Uloga
Legacy Member
Ok, nu heb ik toch wel al ongeveer 5 jaar mijn pc'tje dus ik denk dat ik al eens mag vernieuwen he 
Hier zijn de specs:
Processor: AMD Athlon XP 2800+
Moederbord: Micro Star International LT-MS 7027
GPU: Nvidia Geforce FX 5200
HDD: 75Gig ATA
DVD: DVD+RW RW240 (ATAPI)
Floppy
AIO Card READER (ingebouwd): CF,MS, MMC/SD, SM
RAM/ 1.2 GB DDR-SDRAM
Dit is een CybermaXX (Zusterbedrijf van MEDION) PC.

Hier zijn de specs:
Processor: AMD Athlon XP 2800+
Moederbord: Micro Star International LT-MS 7027
GPU: Nvidia Geforce FX 5200
HDD: 75Gig ATA
DVD: DVD+RW RW240 (ATAPI)
Floppy
AIO Card READER (ingebouwd): CF,MS, MMC/SD, SM
RAM/ 1.2 GB DDR-SDRAM
Dit is een CybermaXX (Zusterbedrijf van MEDION) PC.