Hekje#
Legacy Member
Hallo,
Aangezien iedereen hier in huis een laptop heeft is onze vaste pc overbodig geworden.
Nu ik ken nix van PC's dus ik heb het met een progje moeten opzoeken wat erin zat.
Vooraf:
Als je de PC opstart maakt hij nogal een raar en fel geluid.
Het omhulsel van de case is eraf, dus je kan zo je hand in de pc steken.
Achteraan zijn 2 latjes weg, zo waar je bvb een netwerkkaart kan bijsteken.
De netwerkkaart die erin zit, werkt soms wel, soms niet.
Dit is een oude pc (aangekocht 2001) en ik zou al blij zijn als ik er nog iets voor krijg eigenlijk..
Dit zijn de specs volgens dat programma:
AMD Ahtlon XP 1700 + @ 1.1 ghz
40 Gig Harde schijf (Maxtor)
Aopen CD-RW (leest & schrijft niet meer)
Liteon DVD-Rom (werkte laatste keer dat ik hem gebruikte wel nog)
Diskette station
256Mb Geheugen
Moederbord: AsusTek A7V266-E.
Zo dit is het, is dit nog iets waard of niet?
Mvg, cir !
Aangezien iedereen hier in huis een laptop heeft is onze vaste pc overbodig geworden.
Nu ik ken nix van PC's dus ik heb het met een progje moeten opzoeken wat erin zat.
Vooraf:
Als je de PC opstart maakt hij nogal een raar en fel geluid.
Het omhulsel van de case is eraf, dus je kan zo je hand in de pc steken.
Achteraan zijn 2 latjes weg, zo waar je bvb een netwerkkaart kan bijsteken.
De netwerkkaart die erin zit, werkt soms wel, soms niet.
Dit is een oude pc (aangekocht 2001) en ik zou al blij zijn als ik er nog iets voor krijg eigenlijk..
Dit zijn de specs volgens dat programma:
AMD Ahtlon XP 1700 + @ 1.1 ghz
40 Gig Harde schijf (Maxtor)
Aopen CD-RW (leest & schrijft niet meer)
Liteon DVD-Rom (werkte laatste keer dat ik hem gebruikte wel nog)
Diskette station
256Mb Geheugen
Moederbord: AsusTek A7V266-E.
Zo dit is het, is dit nog iets waard of niet?
Mvg, cir !
