Speedy
Legacy Member
Hoeveel zou ik van de pc die in mn sig staat nog kunnen krijgen?
Kan je de prijs geven per onderdeel? Er zit ook nog een scythe infinity op mijn cpu.
Toetsenbord is een gwn van logitech, zo een zwart met een aantal knoppen op vanboven voor onderandere winamp te kunnen besuren, de mails direct open te doen, rekenmachien, kladblok te openen.
Ben aant twijfelen om over te schakelen naar een laptop. Zou mijn scherm dan mss nog houden, samen met mijn muis en tobo.
Mvg
Kan je de prijs geven per onderdeel? Er zit ook nog een scythe infinity op mijn cpu.
Toetsenbord is een gwn van logitech, zo een zwart met een aantal knoppen op vanboven voor onderandere winamp te kunnen besuren, de mails direct open te doen, rekenmachien, kladblok te openen.
Ben aant twijfelen om over te schakelen naar een laptop. Zou mijn scherm dan mss nog houden, samen met mijn muis en tobo.
Mvg