ScienceMySon
Legacy Member
wat zou het volgende nog waard zijn :
Alle producten zijn net 2 jaar oud en nooit overclocked.
alles zit er nog bij (kables, boekjes, doos, ...) behalve de Casebadges of stickers
AMD Phenom II x4 955Be
Gskill 2x2048mb F3-12800CL7D DDR3 1600
LG-6SA-H54L (dit is een zwarte Bulk schijf IDE)
Gigabyte MA790XT-UD4P
Thnx voor de hulp
Alle producten zijn net 2 jaar oud en nooit overclocked.
alles zit er nog bij (kables, boekjes, doos, ...) behalve de Casebadges of stickers
AMD Phenom II x4 955Be
Gskill 2x2048mb F3-12800CL7D DDR3 1600
LG-6SA-H54L (dit is een zwarte Bulk schijf IDE)
Gigabyte MA790XT-UD4P
Thnx voor de hulp