Toetebie
Legacy Member
antec p 180 zonder voeding aangekocht op 05/08/2006
amd x2 4400 socket 939 aangekocht op 09/09/2005
Thermalright XP-120 aangekocht op 09/09/2005
OCZ 4X 512MB EL DDR PC-3200 Dual Channel Platinum Rev 2
1 set aangekocht op 10/09/2005 andere set via ebay september 2007
ASUS A8N-E aangekocht op 03/09/2005
WD Raptor 74gig vind hier geen factuur meer van
Wat is dit nog waard?
Greetz
ToeTebie
amd x2 4400 socket 939 aangekocht op 09/09/2005
Thermalright XP-120 aangekocht op 09/09/2005
OCZ 4X 512MB EL DDR PC-3200 Dual Channel Platinum Rev 2
1 set aangekocht op 10/09/2005 andere set via ebay september 2007
ASUS A8N-E aangekocht op 03/09/2005
WD Raptor 74gig vind hier geen factuur meer van
Wat is dit nog waard?
Greetz
ToeTebie